De ware birmaan
Image default
Dienstverlening

Fotohokje voor op de beurs gebruiken

Beurzen zijn een geweldige manier om uw producten te verkopen. Ze geven u exposure, laten u uw doelgroep ontmoeten en leveren vaak nieuwe leads op.

Maar met zoveel beurzen die de hele tijd opduiken, wordt het steeds moeilijker om op te vallen tussen de concurrentie.

Er komt veel kijken bij het plannen en uitvoeren van een succesvolle beursstand. Er zijn zoveel details om in gedachten te houden: wat hebben we nodig, wie moeten we inhuren, hoeveel gaat dit kosten… en dat is nog maar het begin! Een van de belangrijkste beslissingen is welk type activering u op uw stand wilt. Zijn er interactieve spelletjes? Een fotohokje? Een aquarium?

Wat is het?

A trade show photo booth is just what it sounds like – a booth at a trade show where visitors can take pictures. These booths usually have a wide range of props, a background that can fit any purpose, and a way for people to easily upload pictures from the event to social media. An event experience can be created at your booth with a photo booth, which is simple to set up, memorable and may go viral. A photo booth is a great investment for any trade show, whether you’re hosting an industry convention or a consumer-oriented trade show like a sporting event or food and beverage convention. It is inexpensive and straightforward to set up.

Redenen waarom uw beurs een fotohokje nodig heeft

Nu we hebben vastgesteld waarom een fotohokje belangrijk is voor elk evenement, gaan we verder met de drie belangrijkste redenen waarom uw beursstand een fotohokje moet hebben. Ten eerste is een fotohokje de perfecte gelegenheid om in contact te komen met uw publiek. Bezoekers van een beurs zijn er om over uw producten te leren, te zien hoe uw bedrijf eruit ziet en in het algemeen enthousiast te worden over wat u doet. Daarom zijn ze daar – het is niet echt een ontspannen dagje uit. Er is veel informatie te verwerken, er zijn veel mensen te spreken en er zijn veel plaatsen te bezoeken. Een fotohokje is een geweldige manier om het ijs te breken en mensen enthousiast te maken voor uw evenement. Zolang het hokje niet te veel wordt gebruikt en in de weg staat van de rest van het evenement, gaan mensen er graag mee aan de slag. Dat is vooral belangrijk op een branche-evenement. Mensen komen om te leren, niet om te socialiseren. Ze willen met uw product werken, zien hoe het werkt en enthousiast worden over wat u doet. Als u deelnemers de kans geeft om zich met uw bedrijf bezig te houden, vergroot u de kans dat ze zich met uw merk verbinden. Voor het huren van een fotohokje voor jouw beurs ga je naar Lach Je Lens.

https://lachjelens.nl/