Tegenwoordig gaat zo veel online, daar hadden we ons tien jaar geleden weinig bij kunnen voorstellen. En omdat er zoveel online is, is het eigenlijk ook helemaal niet meer raar als je denkt aan het idee van een online receptie. Waarom zou je je receptionist inzetten voor het laten invullen van formulieren voor mensen, het bellen om een afspraak te maken met klanten en nog veel meer? Dat zijn dingen die je ook gewoon heel gemakkelijk online kan regelen. Hoe kan dat dan? Met een online receptie natuurlijk! In dit artikel vertel ik je alles over de virtuele receptie die wij bij Digireceptie hebben ontwikkeld.
Allereerst wil je natuurlijk jouw bezoek op een professionele manier uitnodigen, en een online bezoekersregistratie systeem is natuurlijk dé manier om dat te doen. Het gaat altijd soepel en gemakkelijk. Je maakt een professionele indruk met je eigen huisstijl en je nodigt klanten op een professionele manier uit. Met een QR code kunnen ze namelijk zichzelf aanmelden bij de ingang van jouw pand. Dat is toch vet?! Een volgend voordeel van de digitale receptie, is dat het covid-gesprek automatisch voert, dus dat hoef jij niet heel awkward meer staan te doen. Ook zijn om te weten is dat onze digitale receptie voldoet aan alle eisen van de avg, ggd en iso wetgeving, privacy is voor ons van uiterst belang. Wat ook fijn is, is dat een virtuele receptie eentonige taken van de receptionist automatiseert, Zo kan hij of zij zich richten op andere taken. Wat ook heel fijn is, Is dat ons digitale systeem enorm handig kan zijn bij calamiteiten waardoor je het gebouw moet ontruimen. Met een digireceptie weet je altijd hoeveel mensen er in je gebouw zijn. Ook kan je onze software koppelen aan je eigen software. Kortom, ben jij al overtuigd? Neem dan een kijkje op onze website! |
https://www.economy.nl/ |